SetEnvIfNoCase Referer "^http://sepanggar\.blogspot\.com/" local_ref=1 Order Allow,Deny Allow from env=local_ref

Sunday, October 09, 2005

1901

Sebenarnya, saya tidaklah berumur 104 tahun. Barangkali kalau saya dilahirkan di planet Kejora, yang mempunyai orbit yang lebih pendek, mungkin mencapai 104. Itupun, tiada manusia yang boleh hidup di sana kerana planet tersebut panas sampai tiada perkataan untuk menggambarkannya. Nak kata panas macam neraka, tak berani lah pula. Neraka kan tempat azab yang paling panas sekali. Takut aku berkata tidak benar kalaulah planet Kejora tidak sepanas itu.

Sebenarnya saya nak letak tarikh lahir saya sebagai 3 Ramadhan, 1397 Hijrah. Namun, teknologi blogger ini hanya membenarkan orang yang berumur 104 tahun ke bawah untuk menyenaraikan tarikh lahir mereka. Dibuatnya orang tertua yang dicatatkan hidup, yakni 120 lebih tahun, tidak bolehlah si dia itu membelog.

Salam,
Yasmin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home